Ik heb mijn bestelling geretourneerd. Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Wanneer je je bestelling retourneert dan is deze maximaal 5 werkdagen naar ons onderweg. Op het moment dat de zending bij ons arriveert, ontvang je per mail een bevestiging hiervan. Vervolgens wordt het bedrag en de eventuele verzendkosten binnen 14 werkdagen teruggestort op de rekening of het creditcardnummer waarmee je de aankoop hebt gedaan.

Wie is Mollie?

Mollie B.V. is de organisatie die voor ons alle betalingen in de webshop afhandelt. Wanneer je een bestelling plaatst of wij een betaling retourneren, zie je de naam Mollie dus ook op je afschrift. Hierbij staat ook altijd de naam Toys & More vermeldt. Staat er geen herkenbare naam bij, dan is deze betaling of afschrijving niet van ons. We adviseren je in dat geval contact op te nemen met Mollie zelf.

Mollie B.V. 020-8202070 of via info@mollie.com

Kan ik mijn geld terugkrijgen als ik niet tevreden ben over een bestelling?

Jazeker. Je hebt het recht om je bestelling binnen 14 dagen aan ons retourneren, zonder opgaaf van redenen. In dat geval storten wij het aankoopbedrag na ontvangst van je pakket binnen 14 werkdagen terug op je rekening. Je draagt zelf de rechtstreekse kosten van het terugzenden van het product.

Wat is het rekeningnummer van Toys & More?

Wil je een bedrag aan ons overmaken in verband met een bestelling? Bij het plaatsen van een bestelling krijg je een e-mail met daarin een bankrekeningnummer en een unieke omschrijving.

Kun je na een bestelling het betreffende rekeningnummer en bijbehorende betalingskenmerk niet meer vinden, neem dan contact met ons op. We sturen de gegevens dan graag nogmaals aan je toe.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja,dat kan. Je kunt bij het ingeven van je bestellen kiezen voor de optie afhalen. We nemen snel contact met je op om een afspraak te maken, zodat je het pakket op werkdagen altijd binnen 24 uur kunt ophalen. Het retourneren van artikelen kun je doen via het postkantoor.


Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Na ontvangst van je betaling hanteert Toys & More de volgende verzendprocedure. Op werkdagen vóór 14.00 uur besteld, dan heb je je bestelling de volgende dag in huis. Dat betekent dat een bestelling die je plaatst op vrijdag, op zaterdag wordt bezorgd.

PostNL is de pakketservice waarmee Toys & More samenwerkt. Ben je niet thuis wanneer je bestelling bezorgd wordt, dan laat de pakketbezorger een kennisgeving achter in de brievenbus en zal hij proberen het pakket bij een van je buren af te leveren. Ben je tijdens twee bezorgpogingen niet aanwezig, dan ligt het pakket vanaf de volgende werkdag 2 weken lang bij het dichtsbijzijnde postkantoor. Je kunt je bestelling ook volgen via de track en trace code die je via mail ontvangt nadat je bestelling ons magazijn heeft verlaten.

Heb je een vraag over de verzending van je artikelen? Neem dan per e-mail contact op via info@toysenmore.nl.

Waarom werkt Toys & More met cookies?

Een cookie is een stukje informatie op de harde schijf van je computer. Je webbrowser gebruikt cookies om bij te houden wat je op een website doet. Dat is makkelijk voor jezelf. Als je nog een keer terugkomt, hoef je niet al je gegevens opnieuw in te vullen. De meeste browsers ondersteunen het gebruik van cookies. Je kan dit ook uitzetten. In dat geval kun je onze website nog wel steeds gebruiken.

Krijg ik een bevestiging van mijn bestelling?

Zodra wij je bestelling hebben ontvangen, sturen we je een bevestigingsmail. Hierin staat alle belangrijke informatie nog eens op een rijtje. Wil je je bestellingen uit het verleden nog eens bekijken? Log dan in op je eigen account. Hier vind je een volledig overzicht.

Mag ik mijn aankoop ruilen of terugsturen?

Alle items in onze shop mogen zonder opgave van reden of enkele verplichting binnen 14 dagen geretourneerd of geruild worden. Stuur het artikel binnen 14 dagen ongebruikt, onbeschadigd, indien mogelijk in de originele verpakking,  en met retourformulier naar ons retour. We accepteren de retournering niet meer wanneer we deze na het gestelde termijn van 14 dagen ontvangen.

Lees op de pagina klantenservice hoe het retourneerproces in zijn werk gaat. Zorg ervoor dat je altijd een ingevuld retourformulier met je retourzending meestuurt. Deze is te downloaden op de website.

LET OP! Wij controleren het geretourneerde artikel zorgvuldig op beschadigingen en gebruikerssporen. Indien deze aanwezig zijn, wordt geen nieuw artikel opgestuurd of slecht een gedeelte van het aankoopbedrag teruggegeven. Wil je het beschadigde of gedragen artikel terug ontvangen? Dan sturen we het opnieuw op. Je betaalt dan wel de extra verzend- en handelingskosten.

Het artikel dat ik heb ontvangen is beschadigd. Wat moet ik nu doen?

Toys & More streeft naar goede kwaliteit. Is je bestelling onverhoopt toch beschadigd? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op en houd je bestelnummer bij de hand. Tijdens kantooruren zijn we te bereiken op 06-30255550. Je kunt ons natuurlijk ook mailen via info@toysenmore.nl. Samen met jou zoeken we naar een gepaste oplossing.

Ik heb het verkeerde artikel ontvangen. Wat nu?

Neem in dat geval zo snel mogelijk contact met ons op. Mogelijk is er iets mis gegaan in het logistieke proces. Heb je een ander artikel ontvangen dan je hebt besteld en is het door jou bestelde artikel nog wel voorradig, dan sturen we deze zo snel mogelijk naar je op. De kosten die je moet maken om jouw verkeerde zending te retourneren, vergoeden wij. Is het artikel onverhoopt niet meer aanwezig? Dan zorgen we na retournering van het verkeerde artikel voor een zo snel mogelijke terugboeking van jouw geld.

Ik heb het verkeerde adres opgegeven. Wat nu?

Als je het verkeerde adres hebt opgegeven bij je bestelling, moet je ons dit zo snel mogelijk laten weten. Stuur een e-mail met je ordernummer en het juiste adres. Let op! Als wij je berichten dat je bestelling al op de post is gegaan, moeten we wachten tot deze retour komt. Daarna sturen we je bestelling alsnog zo snel mogelijk op. De verzendkosten voor het opnieuw verzenden komen dan echter wel voor jouw rekening. Wanneer de bestelling niet retour komt, zijn de aansprakelijkheid en dus de kosten voor jouw rekening. Neem daarom zo snel mogelijk contact op als je erachter komt dat je een fout hebt gemaakt.

Ik heb een klacht. Wat moet ik doen?

Heb je klachten, suggesties of leuke ideeën? Mail ons deze gerust via info@toysenmore.nl. Leg zo volledig mogelijk uit wat je klacht is of waar je problemen hebt ondervonden. Voor klachten rekenen wij een maximale responstijd van 14 dagen. Vanzelfsprekend zullen we er alles aan doen om samen met jou tot een goede oplossing te komen!

Hoe worden de artikelen verstuurd?

Toys & More verzendt bestellingen via PostNL. Je bestelling wordt dus gewoon aan huis afgeleverd. Heb je een kleine bestelling, dan versturen we die in een pakket dat door de brievenbus past. Grotere bestellingen gaan via de pakketservice. Hiervoor moet dus iemand aanwezig zijn op het verzendadres. Ben je niet thuis op het moment van aflevering? De pakketbezorger laat in dat geval een kennisgeving achter of probeert je pakket bij een van de buren af te geven. Lukt het ook de tweede keer niet om het pakket bij je te bezorgen, dan wacht je pakket twee weken lang op je bij het dichtstbijzijnde postkantoor. Ook kan je op deze website aangeven dat je het pakket liever op een ander adres laat bezorgen. Als je dat wilt, kun je voor verzending aangeven dat je het pakketje liever bezorgd wilt hebben op een ander adres, bijvoorbeeld op je werk. Hiervoor geldt dezelfde procedure.

Hoe kan ik contact opnemen met Toys & More?

Je kunt ons 24 uur per dag, 7 dagen per week bereiken via het mailadres info@toysenmore.nl. We proberen dan zo snel mogelijk op je bericht te reageren.  Vragen die in het weekend gesteld worden, worden op de eerstvolgende werkdag beantwoord.

Tijdens kantooruren kun je ons ook telefonisch bereiken op 06-30255550. Buiten kantooruren kan je ook de voicemail inspreken.

Onze adresgegevens:

Toys & More

Proefpolder 5

1619 EH  Andijk

Hoe kan ik betalen?

Bij Toys & More kun je op vier manieren betalen. Onze betalingen worden verwerkt door Mollie B.V.. Het kan dus zijn dat je deze naam tegenkomt op je rekeningafschrift.

1. Via iDeal (voor meer informatie: www.ideal.nl)
2. Via PayPal ( voor meer informatie: www.paypal.nl )
3. Per bankoverschrijving (bankgiro of internetbankieren). Wanneer we je betaling hebben ontvangen versturen wij je bestelling. De rekeninggegevens waarnaar je het bedrag mag overmaken, ontvang je per mail.
4. Onder rembours, je betaalt je bestelling bij ontvangst aan de pakketbezorger.

Een artikel is weg van de site. Komt het terug?

Als een artikel uitverkocht is, komt het niet altijd meer terug op de site. Soms kunnen we artikelen namelijk maar een keer inkopen. Hier kunnen wel uitzonderingen op zijn. Houd de website dus goed in de gaten of stuur een e-mail naar de klantenservice.  Zodra het artikel weer beschikbaar is, ontvang je van ons een e-mail.

Kan ik een bestelling met meerdere artikelen op meerdere adressen laten bezorgen?

Bij het plaatsen van een bestelling geef je het bezorgadres aan. Hier sturen wij alle artikelen van je bestelling naartoe. Het is dus niet mogelijk om artikelen van dezelfde bestelling naar meerdere adressen te versturen. Wil je een artikel naar een ander adres sturen dan de rest van de artikelen uit de bestelling? Plaats dan een aparte bestelling.