Menu:
Betaalmethodes
Verzendkosten
Verzendwijze
Afhalen
Verwerkingstijd
Zichttermijn
Foutieve levering
Retourneren

Alle bestellingen die geplaatst worden bij Toys & More worden met de grootste zorg ingepakt en verzonden.

Betaalmethode
Alle bestellingen kunnen vooraf betaald te worden. U kunt middels iDeal of handmatige overschrijving. Betaalt u middels handmatige overschrijving, dan duurt het 1-3 werkdagen voordat uw bestelling verzonden kan worden. Rembours is ook mogelijk, hier vragen wij een bijdrage van 12 euro voor. Rembours is alleen mogelijk voor zendingen binnen Nederland en alleen bij bestellingen van maximaal 500 euro.

Verzendkosten
Er kan worden gekozen voor verzending via PostNL of u kunt kiezen om uw bestelling op te halen bij ons magazijn op afspraak.
De verzendkosten zijn 4,95, euro bij bestellingen tot 50,- euro. Bij bestellingen van 50,-euro of meer is de verzending gratis

Verzendwijzes
De bestellingen die in een envelop passen worden in een envelop verzonden. Deze zendingen zijn niet traceerbaar voor u als klant zijnde. Deze zendingen worden afgehandeld door PostNL. Zijn de artikelen te groot voor in een envelop, dan wordt uw bestelling verzonden met PostNL Pakketservice, voorzien van track & trace codes. Deze codes krijgt u per email verzonden. Bij bezorging van deze zendingen dient er iemand thuis te zijn om het pakket in ontvangst te nemen. Mocht er niemand thuis zijn op het moment van bezorging, dan zijn er de volgende opties mogelijk, ter keuze van PostNL Pakketservice:
- het pakket wordt bij de buren afgeleverd.
- Er volgt een 2e poging tot aflevering
- Het pakket wordt afgeleverd bij het dichtstbijzijnde postkantoor
U kunt eventueel bij het veld 'opmerkingen' aangeven waar u een voorkeur voor heeft, echter kunnen wij niet garanderen dat de medewerker van Post NL Pakketservice dit in acht zal nemen.

Levering in delen

Indien de levering in delen plaatsvindt, hoeft u de verzendkosten maar één keer te betalen. De daarmee verbonden kosten neemt Toys & More voor haar rekening.

 

Afhalen
U kunt bij het bestellen kiezen voor afhalen van uw bestelling, in plaats van om uw bestelling verzonden te laten worden. U ontvangt dan van ons een bericht wanneer uw bestelling klaar ligt om afgehaald te worden.
Uw bestelling afhalen kan bij magazijn:
Proefpolder 5

1619 EH

Andijk

Verwerkingstijd
De gemiddelde verwerkingstijd van een bestelling bij Toys & More is 1 werkdag. Dit is afhankelijk van hoe snel uw betaling bij ons is ontvangen en bevestigd en of de door u bestelde producten op voorraad zijn. Bij elk artikel in onze webshop staat de voorraad status vermeld. De langste levertijd wordt aangehouden voor uw gehele bestelling. Wij voeren geen deelleveringen uit, tenzij anders overeengekomen. Mocht de vooraf opgegeven levertermijn overschreden (dreigt te) word(t)en dan zullen wij u trachten te informeren per email. U kunt ons altijd telefonisch bereiken om te informeren naar de levertijd van uw bestelling.
Uw bestelling wordt dezelfde dag verzonden als uw betaling voor 14.00 uur binnen is en als de bestelde producten op voorraad zijn. Betaalt u middels iDeal of Paypal en de producten zijn op voorraad, dan heeft u uw bestelling dus in principe de volgende werkdag* in huis! Wij kunnen geen invloed uitoefenen op het proces bij PostNL, maar in de regel bezorgen zij de volgende werkdag. Als u rembours gekozen heeft dan wordt uw bestelling ook direct verzonden als de producten bij ons op voorraad zijn.
* PostNL bezorgt op dinsdag tot en met zaterdag.

Zichttermijn
U heeft recht op een wettelijke zichttermijn van 14 werkdagen. Bevalt het artikel niet dan kunt u het binnen die veertien werkdagen terugsturen zonder opgaaf van reden (met een kopie van de originele factuur en uw rekeningnummer), mits het artikel ongebruikt is en, indien mogelijk, in de originele, onbeschadigde verpakking zit. De verzendkosten voor het retourneren zijn altijd voor de klant en de klant dient het pakket dus voldoende te frankeren. Ongefrankeerde pakketten worden niet in ontvangst genomen en gaan direct retour afzender. Na ontvangst boeken wij het bedrag binnen 14 dagen terug. Wij stellen het op prijs als u ons even van te voren op de hoogte brengt dat u uw bestelling retour stuurt.   Dit kan via de mail: info@toysenmore.nl.

Foutieve levering
Mocht het toch onverhoopt voorkomen dat er een fout artikel geleverd is,dan komen de volgende twee situaties voor:

1. Geleverd artikel komt niet overeen met de pakbon:
Onze excuses, wij hebben dan een foutje gemaakt. Wij hebben iets anders geleverd dan u besteld heeft. Neem direct contact met ons op zodat het kosteloos opgelost wordt. Ga niet op eigen initiatief zomaar artikelen terug sturen. Dat kost u verzendkosten een een hoop moeite, en dat is helemaal niet nodig.

2. Geleverd artikel komt wel overeen met de pakbon en factuur:
Er is "helaas" geen fout gemaakt door ons. Als het artikel niet is wat u nodig heeft, dan heeft u helaas zelf het verkeerde artikel aangeklikt, besteld en afgerekend bij ons. U kunt de instructies bij het kopje retourneren opvolgen om uw geld terug te krijgen.

Retourneren

De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Vanaf het moment dat je hebt aangegeven je artikel te willen retourneren moet je het binnen 14 dagen versturen.

De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument. De verzendkosten voor het retourneren zijn altijd voor de consument. Wij stellen het op prijs als u ons even van te voren op de hoogte brengt dat u uw bestelling retour stuurt. Dit kan via de mail: info@toysenmore.nl.



Als bovenstaande in orde is, dan kunt u de zending retourneren.
De zending dient aan de bovenzijde voorzien te zijn van het volgende
Ons adres:
Toys & More
Proefpolder 5
1619 EH  Andijk

De afzender, dat is uw adres.
Het order/factuurnummer van uw bestelling (te vinden op de factuur en in uw email).
Zorg voor voldoende frankering voor de zending. Als de zending onvoldoende of niet gefrankeerd is kan deze niet aangenomen worden bij ons en gaat deze retour afzender. Heeft u geen afzender vermeld op de zending, dan zijn de artikelen verloren.

U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending. U kunt er zelf voor kiezen om deze bij het postkantoor aangetekend en/of verzekerd te verzenden. TIP Laat de zending voorzien worden van een track & trace code zodat u zelf u zending online kunt traceren

U ontvangt binnen 1 (één) week bericht van ons nadat uw zending retour ontvangen is. Als alles in orde is, dan storten wij het bedrag terug naar u op dezelfde manier zoals u ons betaald heeft. Via iDeal of overboeking krijgt u het geld op uw bankrekening.